MDNA. De nieuwe schrijfwijze van de naam van popidool Madonna en titel van haar nieuwste CD. Na de botox en cosmetische chirurgie moest ook haar naam geloven aan een ingrijpende verjongingskuur. En dus werd het mes gezet in de zeven letters , zijn overtollige klinkers en medeklinkers weggesneden en is hier en daar een letter opgevuld. Et voila: MDNA.
Ik ben lange tijd gek op Madonna geweest en vergaapte me aan haar sterke gestroomlijnde lijf waar de sex appeal van afspatte. De energie, de vitaliteit, de lichaamsbeheersing. Wallen? Zitten kennelijk niet in het DNA van deze vrouw. Hangend vlees? Geen spoor van te bekennen. Alsof de zwaartekracht aan La MDNA voorbij gaat. Indrukwekkend.
Vraag aan een willekeurig iemand naar het prototype van een sexy blanke westerse vrouw en in negen van de tien gevallen krijg je te horen: Madonna. Nog steeds. Een prestatie van formaat, ze is immers ruimschoots de vijftig gepasseerd.
Het spijt me te zeggen dat na het zien van de promotiefilm van Truth or Dare, haar eerste parfum, dit niet mijn antwoord op deze Truth vraag zal zijn. Eerder verveel ik me bij het aanschouwen van deze ongelooflijk goed geconserveerde vrouw in netkousen die op pseudo erotische wijze haar tong tegen haar gehemelte duwt. Doet me denken aan de persiflage van Patty Brard in de TV Kantine. Saai en oninspirerend. En weinig Dare. Eerder in het genre “roep heel hard in de trein ‘poep’ of ‘neuken’”. Ik heb niet de indruk dat ook maar iemand van zijn ochtendkrant zou opkijken. Tenzij natuurlijk Madonna in de cabine zou staan.
Ik ben benieuwd of het parfum Truth or Dare meer in petto heeft. De videoclip belooft een lustopwekkend parfum, dat als een magneet niet te versmaden mannelijke schepsels aantrekt. Hmmm, dat moet gecheckt worden. Dus ging ik vanochtend op weg naar de Ici Paris winkel, waar dit parfum vanaf deze maand exclusief verkrijgbaar is. Morgen de bespreking.
En wat vind jij van de videoclip, maakt deze je (koop)lustig of juist niet?
Sorry, ik ben Madonna moe. Reclame voor haar parfum: gaap, gaap, gaap. De fles lijkt er wel aardig uit te zien. Ik zal zeker gaan ruiken, als ik de geur toevallig tegenkom, zal er geen straatje voor omlopen of een reis voor maken.
We delen de vermoeidheid…. de beelden in de commercial zijn in mijn beleving gespeend van elke originaliteit. Jammer 🙁
Netkousen, sm-maskertje, pornoposes, “I’m a bad girl”, zichzelf likkend in de spiegel, het is toch al een tijdje geleden dat dat spraakmakend was. Voor mij doen de beelden in deze video clichématig en gedateerd aan. En dat voor een vrouw die in haar glorietijd trendsettend was. Maar wellicht is de geur wel onderscheidend en ‘Madonna-waardig’.
Hee Annemarie, de spijker op zijn kop! Of de geur trendsettend en onderscheidend is? Morgen lees je mijn antwoord op deze vraag… 🙂
Ben benieuwd, je voert de spanning wel op zo …
🙂 🙂 🙂 Hoe is het trouwens afgelopen met UJeM van Hermes?
Nou, dat is nog een openstaande zaak. Ik heb ‘m nu drie keer geprobeerd en ga ‘m steeds meer waarderen. Hij begint ‘eigen’ te voelen en ik merk soms dat ik zin heb om de geur weer eens te ruiken, dat lijken me goede tekens. Dus wordt vervolgd …
Bijzonder om te lezen dat jullie beiden naar elkaar toegroeien…. Ik heb zelf gemerkt dat daar vaak heel duurzame parfumrelaties uit voortkomen. Ik ben benieuwd naar de afloop!
.. dat beloofd wat voor morgen!!!! Na de zin ‘Doet me denken aan de persiflage van Patty Brard in de TV Kantine’ heb ik nogmaals de video bekeken en moest ik hartelijk lachen. Ik ben erg benieuwd hoe je ervaring in de reuk zal zijn, truth or dare…
Tsja…wordt vervolgd… 🙂